قوانین و مقررات

قوانین و مقررات استفاده از سایت میک استارت آپ

همان گونه که در جریان هستید چند سالی است که موضوع استارت آپ ها مطرح شده و روز به روز در حال افزایش آن ها چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی هستیم.

به همین منظور برای ارتقا و پیشرفت در این زمینه شرکت ایده پردازان خلاق آذرخش فعالیت های چند ساله خود را در این سایت گردآورده و فعالیت جدیدی را با امکانات مفید و کارساز در این حوزه آغاز کرده است که در بخش خدمات به آنها اشاره شده است.

قوانین و شرایط میک استارت آپ، روشن و شفاف و بدون ابهام در اختیار شما قرار گرفته است که با مطالعه آن متوجه خواهید شد میک استارت آپ با آسان گیری، هدفی جز خدمت رسانی و بهبود کسب و کار و استفاده بهینه از تکنولوژی برای سریع تر رسیدن به مقصد ندارد. لذا لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات شرکت ایده پردازان خلاق آذرخش در بستر سایت میک استارت آپ به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به سایت میک استارت آپ و درخواست خدمت در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آن از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های میک استارت آپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات میک استارت آپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری و مشخصات خود که در فرمها درج کرده است، نسبت به ثبت هرگونه استفاده از خدمات میک استارت آپ اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

میک استارت آپ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. میک استارت آپ متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی کاربران دفاع کند و در این راستا، از تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن محیط سایت استفاده نماید. کاربران با استفاده از سایت میک استارت آپ، رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهند.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات میک استارت آپ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط میک استارت آپ جزئی از اموال این سایت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار میک استارت آپ است و هرگونه استفاده بدون ذکر منبع غیرمجاز و حق پیگرد قانونی را برای میک استارت آپ محفوظ می‏‌دارد.

شرایط و تعهدات فنی کاربر

کاربر موظف است مشخصات خود و اطلاعات لازم در هر بخش از خدمات سایت میک استارت آپ را به دقت وارد نماید. هرگونه اشتباه در درج موارد خواسته شده به عهده کاربر است و میک استارت آپ مسئولیتی در این خصوص ندارد.

در صورت لو رفتن ایده ارسالی به کاربر عواقب آن بر عهده کاربر خواهد بود.

پس از ارسال ایده به کاربر، امکان لغو و استرداد وجه وجود ندارد.

جهت اطمینان بخشی، کاربر پس از دریافت ایده ،24 ساعت مهلت دارد تا بررسی نماید آیا نمونه آن وجود دارد یا خیر(در صورت داشتن نمونه مشابه(با احتمال نزدیک به صفر) ما موظف هستیم محصول دیگری جایگزین نمائیم).

کاربر باید مشخص کند که استارت آپ او برای جذب سرمایه گذار با نام نمایش داده شود یا بدون نام.

شرایط و تعهدات فنی میک استارت آپ

اطلاعات ارسالی کاربران، بطور محرمانه ثبت و بررسی می شوند.

میک استارت آپ وظیفه دارد ظرف مدت مشخص شده، نتایج را از طریق ایمیل به درخواست کننده اعلام کند.

بسیاری از خدمات گیرندگان و شرکت های مطرح تمایلی ندارند عموم مردم از استفاده آنها از خدمات میک استارت آپ مطلع شوند به همین دلیل میک استارت آپ حق ندارد خدمات ارائه شده به کسب و کاری را با نام و مشخصات آن کسب و کار به عنوان رزومه در سایت و در معرض دید عموم قرار دهد.

میک استارت آپ حق ندارد بدون اجازه کاربر و پرداخت مبلغ ایده، از ایده های ثبت شده کاربران استفاده کند.

هر ایده تنها به یک نفر و یا یک شرکت واگذار می شود. میک استارت آپ در این زمینه موظف به اجرای اخلاق و رعایت اصول شرعی است.

کاربرانی که استارت آپ خود را برای واگذاری و یا جذب سرمایه گذار در سایت قرار می دهند در جریان باشند این سایت سایت درج آگهی نیست و تا زمان به فروش رفتن و یا جذب شدن سرمایه گذار و یا تا قبل از انصراف کاربر استارت آپ آن ها قابل نمایش خواهد بود.

روش های پرداخت

روش های پرداخت در میک استارت آپ بصورت آنلاین می باشد.

روش های ارسال

پس از درخواست خدمت توسط کاربر، نتیجه، پاسخ و ارائه خدمت به بعضی از درخواست ها نیاز به ارسال دارد(خروجی بصورت فایل است) که به درخواست کاربر از طریق ایمیل یا پیامرسان ارسال  می گردد.

ویژگی های فایل دریافتی

بصورت پی دی اف و ورد در فایل فشرده همراه با رمز امن که این رمز امن از طریق پیامک یا روشی غیر از روش ارسال فایل به کاربر ارسال خواهد شد.

 مدت زمان پاسخ دهی

با توجه به نوع خدمت درخواستی، ممکن است پاسخ ها از 24 ساعت تا 2 ماه طول بکشد.

راهنمایی و مشاوره

امکان پاسخگویی به سوالات شما کاربران محترم در خصوص کلیه خدمات سایت میک استارت آپ راه های ارتباطی متفاوتی فراهم است که از طریق پشتیبانی آنلاین یا بخش تماس با در خدمت شما خواهیم بود.